„Mámo, co tady teď budeme dělat?“ – Tak přesně tohle je problém, který můj průvodce vyřeší:-)
Milé obce, ubytovací zařízení, výletní místa a restaurace,
proč byste měli chtít vlastního průvodce po výletech po okolí? Důvodů jsou mraky. Ten hlavní však zní:
#1 důvod: PROTOŽE HO CHTĚJÍ VAŠI ZÁKAZNÍCI.
Lidé totiž neví, co mají v okolí dělat, neznají to u vás.
Jednoduše si představte, že přijedete do hotelu, ubytujete se, zajdete na kávu do místní restaurace a najednou přijde ta myšlenka:
„Co budeme dělat?“ Začnete zuřivě žhavit strýčka Googla, který vás laskavě odkáže na ta nejprofláklejší místa. Nuda. S vaším unikátním průvodcem bude pobyt u vás mnohem zábavnější.
Pomocí průvodce vyřešíte to, co lidi trápí:
Mohu tam jít kočárkem nebo na kole?
Je po cestě občerstvení?
Jak je to daleko?
Kde zaparkuji?
Není tam moc velký kopec?
Nepůjdu po hlavní?
Funguje ten zámek? aj.
#2 důvod: PRŮVODCE MŮŽETE PRODÁVAT, TAKŽE VÁM VYDĚLÁ
Výrobní náklady na tisk jednoho průvodce se pohybují mezi 10-50,-Kč (záleží na kvalitě papíru, tloušťce, formátu a mnoha dalších faktorech). Kolik byste byli ochotní za takového průvodce zaplatit vy? Určitě 70,-Kč a více korun, že?
Nechce se vám inkasovat za průvodce peníze? Prostě je dejte zdarma k dispozici a vedle umístěte kasičku na dobrovolný příspěvek.
#3 důvod: PRŮVODCE VÁM UDĚLÁ REKLAMU – VAŠI HOSTÉ HO DAJÍ SVÝM PŘÁTELŮM
Náš kvalitně zpracovaný průvodce nikdo nevyhodí. Vaši hosté si ho vezmou domů a ukážou jej přátelům. Na deskách a uvnitř na prvních a posledních stránkách pak čtenáři najdou informace o vašem podniku, výletním místě či obci.
#4 důvod: OBSAH MŮŽETE POUŽÍVAT OPAKOVANĚ
Tipy na výlety po okolí vám mohou skvěle posloužit jako obsah na web a sociální sítě. Používat ho můžete téměř donekonečna.
#5 důvod: ZLEPŠÍTE SEO VAŠEHO WEBU, LIDÉ VÁS NA WEBU SNÁZE NAJDOU
Ukážeme si to na příkladu. Lidé hledají na Googlu „černice výlety“ nebo „černice restaurace“. Pokud budete mít na webu správný obsah, zvýšíte své šance, že se objevíte na lepší pozici ve výsledcích vyhledávání
#7 důvod: DÁTE ZÁKAZNÍKŮM DŮVOD, ABY SE VRACELI
Vaši zákazníci budou chtít vyzkoušet co nejvíce výletů z průvodce. Pokud to nestihnou během jedné návštěvy, budou mít důvod se vrátit.
#8 důvod: BUDE TO NĚCO, CO BUDETE RÁDI UKAZOVAT A NA CO BUDETE HRDÍ
Kdo z vašeho okolí má něco takového jako svého vlastního průvodce? Ha! Nikdo! (zřejmě:-)).
#9 důvod: MŮŽETE DO PRŮVODCE DÁT REKLAMU NA PODNIKY V OKOLÍ
Například v Rakousku jsou takoví průvodce celkem běžní. Restaurace do nich umisťují reklamu například na místní zámek, lanový park, zoo, lunapark, aquapark, půjčovnu elektrokol a podobně. Revanš může fungovat místo jako barter nebo si prostě můžete za reklamu něco říct.
#10 důvod: ZACHRÁNÍTE NÁVŠTĚVNÍKY OD ZTRÁTY ČASU
Zde se vracíme k důvodu číslo 1 – PROTOŽE HO LIDÉ CHTĚJÍ. Vaši zákazníci chtějí jít na jistotu. Důkaz z praxe: existuje jedna cestovní agentura/kancelář, které šéfuje maminka dvou dětí. Agentura pořádá nízkonákladové zájezdy pro rodiny s dětmi do zahraničí. Vypsané termíny se během pár hodin obvykle zaplní. V čem jsou její zájezdy tak skvělé? Zákazníci dostanou do ruky průvodce, co kde přesně mohou dělat. A to není vše! Po skončení zájezdu paní dále průvodce prodává a to úspěšně.
KOLIK VÁS BUDE PRŮVODCE STÁT?
To je individuální. Pro představu:
LUXUSNĚJŠÍ VARIANTA, PRŮVODCE „NA KLÍČŮ- 1000 kusů průvodců s 20 výlety (výlet na dvoustránku) o 46 stranách (včetně desek a info o vašem podniku či obci) vás vyjde na okolo 80.000,-Kč. To je 80,-Kč za průvodce. Prodávat jej můžete třeba i za 100 a více korun.
ÚSPORNĚJŠÍ VARIANTA, PRŮVODCE „NA KLÍČ“ – 1000 kusů průvodce s 10 výlety (na jednu stránku) o 14 stranách (včetně desek a info o vašem podniku či obci) vás vyjde okolo 50.000,-Kč. To je 50,-Kč za průvodce a prodávat jej můžete za 70,-Kč a více korun.
Je třeba mít na paměti, že nezískáte pouze průvodce, ale i nekonečnou STUDNICI MATERIÁLU pro VÁŠ WEB A SOCIÁLNÍ SÍTĚ A DŮVOD, PROČ K VÁM LIDÉ MAJÍ PŘIJÍT!
JDETE DO TOHO S NÁMI?
Ozvěte se nám ještě dnes!
Těším se na Vaše poptávky.
Za tým MazanýchVýletů.cz – SERVIS
Markéta